Farisya's Story!!! ↓
Another Random Post, Guys.

Friday, February 24, 2017 @ 10:11 AM | 0 Comment [s]

Hello. Assalammualaikum. Salam Sejahtera. Ok, its 1:24 a.m already. And I'm wide awake. Apa cer. 
Jk, sebenarnya hari hari tidur lewat hehe. I'm bored so I decided to update my blog. Sebabnya aku rasa...aku dah tengok vlog kat youtube sampai rasa nak muntah. Ok ni pun dikira one of my habits = I kalau suka something I akan ulang sampai muntah dan muak. And I'm sure that I'm not the only one hehe :p 

I'm totally done with myself, guys. I asyik nak online-shopping je when I dont even have money. What to do guys. I'm broke. I mean I'm totally broke. And bila you pokai la you kalau boleh you nak beli everything yang ada dalam dunia ni. WHY????? And lately, I'm so into make-up tau. I literally cried. Takde siapa nak belanja ke? :( I think I'm at the age yang dah mula nak melawa. But, bukannya melawa because of lelaki ok. Sorry sikit. 

Ok. Talk about 'lelaki'. Ada sorang mamat ni gila gila gila gila gila gila gila annoying. Tah la, dia macam buat something yang menjengkelkan diri ini. Ok, I have to admit that he is a caring person but he is an EXTREMELY caring person. And yang paling annoying nya adalah bila he did the same thing to other girls. Tak kisahlahkan lantak dia lah nak jadi playboy ke apa but dont mess up with me, boleh tak? Rimas kot. I dont know what I have to do right now. I need to talk to him what I felt about him but at the same time I dont want to hurt him. DILEMMA. But, he did not understand kalau I cakap elok elok. IDK GUYS IDK. I like to be his friend but not more than that la. And bila I cakap yg I dont like the way he treats me, mula la dia cakap yang he's not handsome and something like that. Sebabtu la I reject dia. Weh, kalau kau handsome macam charlie puth pun aku reject tau kalau perangai cenggitu. Mana tak rimas. Nak pergi tandas, nak makan, nak tidur, nak mandi ke apa ke kena inform dia dulu. WTH. I dont have idea that I'm the only one who doesnt like this kind of guy. But for sure, I DONT LIKE IT. Because sometimes I need my own space. I'm a person that doesnt tell anyone about my personal stuff even to my parents. I'm a person yang akan console myself. I think this is why I'm not ready for any relationship for now. I just hope that 'that guy' treats me as a friend. Because I'm not comfortable, dude. If you dont want to, u dipersilakan ciao. No hate :) 

P/s: I'm not saying that all men are the same. Ok. Thats not my point. And yes I'm a normal girl. Bukan lesbian mahupun songsangan lain. I'm straight. Kbye. 

Sorry la my posts semuanya marah marah belaka 😅 I think I have to learn untuk lebih bersabar dengan karenah manusia. But everytime bersabar dan muhasabah diri, ada je orang buat kita marah. Yes, ini ujian, guys. Thats why bila I marah, I need time to heal myself. Jangan kacau I kalau tak.......segala perkataan yg tidak mahu didengari akan anda dengari. Cuba la :p Idk la bila I marah kan I akan nangis, nangis, nangis sampai mata bengkak dan sepet. Lepastu orang akan tanya kenapa nangis bcs obvious sangat. Haha. Yes, maafkan orang tu senang tapi nak sembuhkan luka tu susah gila. But yea, at the end, you have to maafkan orang juga because we are not the only one yang sakit, guys. Ada orang lagi besar lagi ujian yg Allah bagi. Semoga kita semua diberikan kekuatan untuk berdepan dengan ujianNya dan menjadikan kita mukmin yang cemerlang :) 

Ok la I think dah panjang dah tu post kali ni. InshaAllah, next time I will update something yang lebih kepada throwback. KALAU RAJIN. And yeaa, talk to you later. Assalammualaikum. Byebye. 









Older Post | Newer Post
Welcome!


Hi, its me Farisya and my ordinary life story.
Navigations!


Diary About Fav

The Credits!


Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Farisya

Best View at GOOGLE CHROME!